2011. augusztus 1., hétfő

Az első tönkölybaba - a bagoly - 2011 július

A baglyos bagoly.
Valami hasznosat szerettem volna csinálni...így kezdődött. És babásat. Először meggymagpárnára gondoltam, de aztán rátaláltam a tönkölypelyvára. Azért meggymagpárnákat is csinálok, de most nekiálltam nagyon a tönkölypelyvával tölteni. Jó könnyű, jó illatos. Kislányomnak nagyon tetszik, az első neki készített babához rögtön ragaszkodott, el kezdett vele "kumkumozni" (= amit az alvósnyuszival csinál), amit csak az ilyen alvósállatokkal szokott, sőt, a rózsaszín nyuszin kívül a többivel is már csak játékból. Szóval ez elég meggyőző. Így hasznos, babás és természetes párnácskákat készítek. És a lehetőségek száma végtelen. :-) Mindig sok ötletem van és kevés az idő megvalósítani, de igyekszem futni az ötletek után.
A bagoly egy hónapja készült el (találtam baglyos anyagot és baglyos baglyot találtam ki belőle), aztán őt követte a többi párna és baba.
Kivehető, lenvászonból készült, tönkölypelyvával töltött párnák vannak a babákban. Általában hátoldalukon van egy nyílás, amin könnyen kivehető a párna, így a huzat mosható.
A bagoly géppel és kézzel varrott, az arca, szeme, csőre filcből készült.
Mérete: 23*16 cm (szárnyak nélkül).

Az első "tesztelő" baba, Csanád:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése