2014. december 10., szerda

Karácsonyi vásár az ovi falujában

Réka ovijánál is vasárnap volt karácsonyi vásár. Oda a kolostor után már csak egyedül mentem, mert a gyerekek kidőltek, fáztak, betegek, nyűgösek voltak. Réka ovija is árult, a nővérek és nagymamák kézimunkáit, illetve pizzát, ami ott sütöttek kemencében, helyben sütött húspogácsás szendvicset, ehhez a félbevágott zsemléket is a platnin melegítették, és palacsintát is elvileg, bár azt nem láttam. Mindenesetre pizzát vittem haza a kis betegeknek. Vettem egy kis terítőt, amit egy nagymama készített, és a vásárban még 3 jó illatos szappant.





 Az ovi előtt:








Az ovi egyik standja:


Jó kis reklám az ovi büféjénél, rajzzal az óvó nénikről:


A szappanjaim és a terítő:


A házunktól lefelé szép kilátás nyílik kisvárosunk felső, hegyen levő részére (mi egy másik hegy oldalában lakunk, egy, a kisvároshoz tartozó faluban... itt egy-egy községhez különböző kisebb részek tartoznak). Ez lefényképezve sajnos nem látszik, főleg a villanyoszlopok miatt, de azért próbálkoztam...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése