2014. december 6., szombat

L'artigiano in fiera

Múlt szombaton kezdődött a Milánói Nemzetközi Kézműves Vásár, ami Európában és a világon is az egyik legnagyobb ilyen vásár. Ott voltam a kezdő napon. Hát, tényleg hatalmas. Bejártuk Európát, Olaszországot, Dél-Amerikát, Ázsiát, Afrikát. Már amennyire tudtuk 1 nap alatt. Az elején még fényképeztem, aztán megtelt a memória kártya, pedig elvileg több kép ráfért volna...ok, töröltem egy csomó képet, amíg a magyar étteremben vártuk az ebédet. Aztán amikor tovább indultunk, és fényképezni próbátam, kiderült, hogy lemerült a gép. Ennyi volt a fotózás...de így legalább több idő volt nézelődni. Viszont Európáról, Magyarországról egyáltalán nincs képem. :-(
Ezeket az apróságokat hoztam haza, plusz japán teákat Apának és nekem, egy szoknyát, és még egy meglepetést japánból Apának...
Magyar szappantartó (tőlük: http://www.szilagyikeramia.hu - bögréink már vannak tőlük) provance-i szappanokkal:

 

 
Cseresznyés dobozka Rékának, aki nagyon szereti a cseresznyét:

 

A kisvakondos kanál már régi, Rékáé. Gergőnek még nem volt ilyen kanala Apolkától (http://www.gyerekevoeszkoz.hu), ezért most örültem, hogy őt is megtaláltuk a vásárban, és rögtön vettem is neki egy vespásat.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése